tami. Hipermarkety to miejsca, do których przychodzą tysiące ludzi dziennie. Ale czy małe punkty stoją na przegranej pozycji? Bez wątpienia ich właściciele muszą zainwestować w promocję i reklamę. Tutaj naturalnym pomysłem w nowoczesnym świecie jest oczywiście reklama internetowa. Jednak w przypadku małych sklepów może być to pomysł nie do końca udany. Nie ma się co oszukiwać. Chcąc zrobić drobne zakupy nie zaglądamy raczej wcześniej do internetu.. Dlatego tradycyjne metody mogą być tu najlepsze. Ciekawym pomysłem będzie zainwestowanie w ulotki, które można rozdawać przechodniom. Taka ulotka odpowiednio skomponowana może przyciągnąć uwagę przechodnia i zapisać się na długo w jego pamięci. Sceptycy stwierdzą zapewne, że druk ulotek to długotrwały i skomplikowany proces. Jednak nie będzie to prawda. Często bywa tak, że drukarnia udostępnia moduł, dzięki któremu możemy przesłać nasz projekt nawet bez ruszania się z naszego ulubionego domowego fotela. Ten uproszczony pierwszy krok przyśpiesza całą procedurę w sposób znaczący.
Projektując ulotkę warto wziąć pod uwagę
Reklama jest dźwignią handlu! To znane powiedzenie jest dowodem na to, że warto postawić na promocję swojego biznesu. Najbardziej rozpowszechnioną formą reklamy są ulotki - roznoszone po blokach, rozdawane na ulicy i w lokalu. Druk takiej formy reklamy jest dużo mniejszym kosztem niż na przykład wykupienie reklamy w gazecie, Internecie, telewizji lub radiu, a już na pewno zdecydowanie taniej można wydrukować ulotki niż wykupić billboard. Takie zlecenie jest w stanie wykonać prawie każda drukarnia, dlatego warto jest porównać ceny druku. Ile to kosztuje? Uzależnione jest to od liczby sztuk, które chcemy wydrukować, tego czy druk ma być kolorowy czy nie, jakiej wielkości ma być kartka oraz czy będzie zadrukowywana z obu stron.
Projektując ulotkę warto wziąć pod uwagę jej atrakcyjność - powinna ona od razu przykuć wzrok i zachęcić odbiorcę do zapoznania się z treścią. Ulotka powinna być kolorowa i przyciągać wzrok, bo inaczej zamiast zainteresować potencjalnego klienta, trafi do najbliższego kosza. Wiele ulotek jest też kuponem rabatowym - dzięki zapisowi typu "z tą ulotką otrzymasz 10% zniżki", mamy szansę, że obdarowany naszą reklamą potencjalny klient ulotkę schowa do portfela, a nie wyrzuci do śmieci.
Przed przyjęciem projektu firma z pewnością
Nie od dzisiaj wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu, potrafi znacznie podnieść poziom zainteresowania oferowanymi produktami i usługami. Inwestycja w odpowiednie materiały reklamowe może stanowić podstawę osiągnięcia sukcesu. W momencie, kiedy zastanawiamy się nad sposobem reklamowania firmy, warto wziąć pod uwagę ulotki. Tak naprawdę jest to jedna z najpopularniejszych, lecz również najskuteczniejszych sposobów dotarcia do szerokiego grona Klientów. Co jest istotne w momencie, kiedy decydujemy się na stworzenie materiałów reklamowych? Przede wszystkim trzeba zadbać o odpowiedni projekt, który sprawi, że nasza oferta wyróżni się na tle broszur reklamowych oferowanych przez konkurencję. Później, kiedy opracujemy hasła reklamowe, treść i oprawę graficzną, musimy zadbać o druk. Podczas wyboru firmy, która przygotuje dla nas ulotki, warto kierować się przede wszystkim jakością usług oraz indywidualnym podejściem do klienta. Bardzo często można znaleźć również opinie, jakie zebrała wśród dotychczasowych Klientów wybrana przez nas drukarnia. Jeśli zależy nam na czasie, warto zorientować się jaki będzie czas realizacji zlecenia. Przed przyjęciem projektu, firma z pewnością przygotuje dla nas kosztorys i szacunkowo określi termin oczekiwania.